Inschrijven als vrijwilliger

Voel jij je verbonden met het goede doel ? Wil jij deel uitmaken van een geweldige enthousiaste groep vrijwilligers? Heb jij zin om de handen uit de mouwen te steken tijdens dit leuke evenement in een prachtige omgeving? Dan hebben wij jou nodig!

Taken van een vrijwilliger

De inzet van de vrijwilligers wordt zeer gewaardeerd door de fietsers! Er zijn veel verschillende werkzaamheden die door vrijwilligers gedaan kunnen worden. Denk aan het bemannen van de lunch- en verfrissingsposten of het verzorgen van de registratie van de deelnemers. Er wordt goed voor je gezorgd als vrijwilliger. Je krijgt een lunchpakketje mee en samen met een gezellige groep vrijwilligers heb je een fantastische dag!

Net als de deelnemende fietsers kunnen vrijwilligers een eigen profielpagina aanmaken op de website. Heb je zin om een sponsoractie op touw te zetten dan kan dit uiteraard, maar het is geen verplichting!

Als vrijwilliger fiets je niet mee, maar je kan wel gesponsord worden! Wil je als vrijwilliger deelnemen aan een team die niet fietst, dan kan dat ook!

Heb je nog vragen? Stuur dan een mail naar info@herwerdenkiwanissponsorride.nl

Aanmelden vrijwilliger

1 Gegevens
2 Inschrijven
  • Persoonlijke gegevens

• Bereikbaarheid

• Hiermee kun je straks inloggen en je profiel bewerken.